Noppade bryn och Räkningar

Jaha, så var nästan hela helgen snart förbi.. Börjar visserligen itne jobba för ens 22.30 imorgon, men åndå..
Ikväll blir det lite grillning på Söderkulla... Parlamenetet och en film blir det nog lite senare med.
Innan idag var jag med två av systrarna och mamma i Knalleland och kollade lite i affärer.. Jag passade på att noppa ögonbrynen på en frisörsalång där.. 70kr är det värt att slippe göra det själv tycker jag. Hatar nämligen att noppa ögonbrynen, specielt när man måste börja från scratch hela tiden. Är nämligen inte så duktig på att hålla brynen noppade.

image364

Vet att det var många som hade med sig kamera på jobbfesten i fredags och det togs en hel del kort, kan tänka mig att jag är med på flera av bilderna. Skulle vara väldigt kul att få se dem. Någon som tog kort på festen och som vill dela med sig? (undra ifall någon från mitt jobb läser min blogg?)

// Måste betala mina räkningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0