30 minuter

Vad händer idag den 2:a April i mitt liv ?
Jo jag skall snart hem och sova hela förmiddagen eftersom jag har jobbat/jobbar natt. Efter det finns det lite disk att ta hand om. När detta är klart skall jag och Kriss till Söderkulla för att fira Nordbladstvillingarna som har fyllt år.

Förra veckan införskaffades det en elgitarr med förstärkare på Söderkulla. Tur att man inte bor hemma längre, säger jag bara. Majoriteten(stavas?) i min familj kan nämligen INTE spela gitarr men alla lär ju försöka.

Sugen på pommes frites och hamburgare!
image278
Både jag och Kriss har sökt utbildningar till hösten nu. Bådas förstaval är Jönköping. Hoppas verkligen vi kommer in i samma stad, vore lite jobbigt att börja ha ett distansförhållande nu när man bott ihop i nästan 2 år. Jag är verkligen såååå sugen på att plugga och leva lite studentliv. Linda here I come!!!

// Bara 1 halvtimma kvar tills jag får gå hem... Det känns fruktansvärt bra vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0