Halsont och saknad

Har haft det lite jobbigt med halsen i helgen... Kan bero på att jag gick hem med blottad hals efter krogen i torsdags.. Ont har jag i alla fall. Men det går väl över!

Skulle ha varit på lite inflyttningsfirande i fredags, men min förkylning och hals satte käppar i hjulet. Hade så gärna velat gå, plus att jag skulle fått se hur Johanna har fått det. Men det kommer fler tåg som man brukar säga.

Hade i alla fall väldigt kul med jobbet i torsdags. Bowling, mat och krogen... Nice! Kul att jag fick följa med. Behövde verkligen stärka kontakten med de jag jobbar med. Caroline var trevlig hon med... Kul med en tjej i sin egen ålder :)

Körde precis Kristoffer till tåget. Han har ledig vecka nu (han har 1 ledig vecka varje månad) så han skall hem till Sthlm och hälsa på päronen. Jag kommer efter på fredag, med bil eller tåg har jag inte bestämt än.

Måste verkligen städa i lägenheten. Disk och kläder överallt i drivor... Varför skall det vara så förbannat tråkigt att städa? Men innan jag åker på fredag skall allt vara klart. Skönt att komma hem sen till en ren lägenhet...

Lön imorgon.. efterlängtad. Men det mesta går väl åt på räkningar. Ucha dessa räkningar...

Skall på Alfons och Millan med Julia på lördag.. mysigt!

image101

// Saknad i rubriken står för saknaden efter Kriss, just so you know...

Kommentarer
Postat av: Miss fostret

...jag som trodde det var saknaden efter mig! tänk på att du inte kommer få träffa mig förens på måndag nästa vecka. du får faktiskt träffa kris redan på friday! så det så.

2007-09-24 @ 14:57:08
Postat av: johanna

jag saknar dej!:(

2007-09-24 @ 20:37:52
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Miss taget

Jag också!

2007-09-24 @ 20:47:30
Postat av: Martha

Ja vi kan väl säga att saknaden är tillägnad en massa personer, kompisar, pojkvänner och syskon. Men Moa, elelr skall jag säga missfostret?, jag kommer nog se dig lite hemma denna veckan i allla fall.. ska ju sova hemma.. Puss

2007-09-24 @ 21:05:27
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Miss växten

du kan kalla mig Miss universum, thanks.
i don't think so, tillägger jag. för jag
är på rummet långt innan du slutat! HUH

2007-09-25 @ 18:53:30
Postat av: Martha

Jag får väl komma ut och väcka dig då??? Om du nu vill det? Eller så väntar du med att lägga dig tills jag kommit hem.. :)

2007-09-25 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0