Laakso och Esperance

Veckan som har gått har varit en rätt bra vecka... Visserligen har jag jobbat måndag-fredag, 07.00-15.15, men jag har haft det bra på jobbet och efter jobbet...

Kriss har skrivit in sig på körskola, Coffe och pappa har fyllt år, pappa har haft kalas och det är alltid trevligt att träffa släkten, pappa har meddelat oss att vi kan få komma och köpa kläder snart och det uppskattar vi, bättre än igår bjöd på Three is a crowd och Laakso på Trägårn. Jag var där med Nettan och Emilia och de var det längesen man träffa... Jag har hyrt film och kollat på dem med familjen, alltid mysigt. Vi har lagat god mat och ätit upp den. Jag kan få en lillebror/lillasyster när som helst och det är mysigt med bäbisar. Jag har varit i kyrkan och lyssnat på Esperance, en kör från Tensta i Stockholm och de var väldigt afrikanska... Menade inget rasistiskt alltså, utan bara att de sjöng, dansade och slog på trummor.. Afrikanskt helt enkelt. Sen har jag umgåtts med Kristoffer det lilla som gått, han har jobbat hela helgen.. Men nu har han snart ledigt i sex dagar... Skönt! Just de ja igår Bowlade jag med familjen... Jag har hittat en ny teknik och den ger verkligen goda resultat... Synd bara att jag upptäckte den strax innan det var dags att sluta :)


Nu ska jag käka lite kex och ost... Kanske inte världens bästa frukost, men det är gott... Och jag är sugen på det.

Jag tror grannen gör om i sitt kök...

Jag saknar Johanna.. Ska hon till Oslo i helgen tro? Annars kanske hon vill leka med mig på fredag?

På lördag blir det Magic för hela slanten... Mysigt, kul...

// Lager 157 på fredag... och då har lönen kommit med.. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0