Boston Tee Party

Rätt roligt program ändå... Jag gillar ändå Filiph och Fredrik... Tycker de tar upp intressanta saker på ett roligt sätt.


Krilledill gick just till jobbet.. Han ska jobba natt.
Känns mindre kul, visserligen är jag bara jobbig att sova jämte på natten så det är väl bra för båda att få sova själva några nätter ibland då och då...


Trägårn och Laakso på fredag.. Skall bli kul att träffa Nettan igen. Det var verkligen föööör länge sedan nu. Skäms på mig!!!


Mycket födelsedagar nu i Oktober... Killen 22 i torsdags, Syrrans kille 18 nu på torsdag, pappa 43? nu på fredag, en av syrrorona blir 20 den 29:e... Som sagt var mycket födelsedagar. Hoppas lönen räcker till alla presenter.


Körde lite Gocart och laserdome i helgen... jag var grym på båda... Sjukt kul i alla fall!
Blev Oliven senare på kvällen med.. gott med mat från restaurang!


// Imorgon skall tentan skrivas klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0