God morgon gott folk!

Nu går alla snart upp för att göra sig iordning inför dagens arbete och plugg...
Men inte jag... jag ska hem och sova snart, för jag har jobbat hela natten.
Tiden har i alla fall gått fortare idag än igår på jobbet. Haft lite mer att göra. Som tur var!

Kanske var mitt sista arbetspass på Ericsson med... Chefen ska ha möte med Manpower om ifall bla jag skall få vara kvar nu senare idag... (har jag skrivit det redan?) Ska faktikst maila henne nu med lite bra arrgument till varför de borde låta mig stanna istället för någon annan!

Kristoffer vill att jag ska komma bort till hans avdelning och äta en bulle med honom...

Har fortfarande inte kommit på vad jag skall klä ut mig till senare ikväll... Hm...!!!

// The Sims 2 på PS2 är väldigt beroendeframkallande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0