Wrong song

image17Fel låt vann!!!! Vart är vi på väg egentligen? Jag menar vad är det för låtar som ställer upp i eurovision nu mera. Ja inte bara där utan i den svenska melodifestivalen också.
I år stod det mellan antingen en lesbisk kampsång eller en R2D2 wannabe, som mest liknande frihetsgudinnan och var transa. Dessa två var i topp i ett land som monster tagit hem segern åt förra året. Visserligen krista monster.. Men ändå! Inte nog med det, utan det har tagit oss tuuuuuusen deltävlingar att komma fram till att det är dessa cirkusclowner som inte kan sjunga som vi vill ska repressentera vårat land.
Vad blir det här näs? En enda stor jag-har-galnast-kläder-och-musikstil-tävling. Jag ska nog bojkotta allt vad melodifestivalen/eurovision heter nästa år.
Fast nästa år är jag la där igen. Stressar på jobbet för att hinna hem till det Svenska bidraget som är såååå bra och bara måste vinna i år. Men som aldrig gör det för att vi i de länderna som verkligen symbolicerar europa inte har några grannländer som vill ge oss sina 12 poängare. Mohamed ali-länderna har haft för många krig som flyttat om kränserna och därför gör dem alla till ett enda stort underbart kvarter där grannsämjan är på topp...

// Skall kolla på Harry Potter nu

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

heaheaheahea!! ja jag vet d e för jävligt! vad ska man göra. det är precis som du säger. nästa år sitter vi där och tror att vi ska vinna ändå. man kke ska ta ut det sämsta bidraget ist? synd att du inte kan komma upp över 16 -17 då blir det fest deluxe! du måste jue va med i racet!!! när vet du om du kan elle inte??? måste jue fixa biljetter å kläder å så!!puss älskling!

2007-05-13 @ 12:54:38
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Martha

Men vilket datum är racet?

2007-05-13 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0