Panik och Truck-körkort

Sitter i sängen nu och lyssnar på Kriss redovisning som han skall ha imorgon om ungdommar i trafiken. Ganska ointressant, fast mest är jag trött på det då det pågått under en väldigt lång period.

Själv är jag sönderstressad inombords... har en tentainlämning på torsdag och jag har knappt börjat. Satt en stund idag, men förstod nada. Känns ganska kört. Varför måste den här tentan vara så jobbig, när alla andra gått så bra. Jag åste ju få Godkänt även på den här för att få mina 20 poäng.

Truckkörkort imorgon med... skall plugga lite till det nu. Är väl inte så seriös uppskrivningsdel, men, men...

Öland på torsdag
Lägenhetsvisning på måndag
Kontraktskrivning på måndag
Börjar jobba på Ericsson på tisdag


Skall starta ett parti som skall jobba för högre löner för de som arbetar med människor. Dagispersonal, äldreomsorgen, sjuksköterskor, socialarbetare, poliser, brandmän, läkare, lärare etc. (det skall inte löna sig att gå på ett lagergolv och plocka varor) De som jobbar med de som byggt upp- och de som skall bygga upp samhället, de personerna skall ha bra lön.
Rösta på marthapartha partiet (vist låter det skönt i mun?)

// Avslutning på skolan imorgon med... skönt

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

jag ska lätt va med i marthapartha pariet!:) jag SAKNAR dig!!!!
PUSS

2007-05-16 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0