Stockholm live

Kände för att skriva ett lite halv nattligt inlägg i bloggen...

Ikväll har jag övat "Se mannen"... (en musikal, by the way). Allt är kaos, låtarna går i skadligt höga toner, jag kan inte mina repliker och ännu sämre, itne mina sångtexter heller... Det finns ingen medhörning till kören och bandet kan inte se sina noter. Men premiären är imorgon och allt skall gå bra då. Så jag hoppas verkligen att de tre timmarna vi skall ha genrep imorgon kommer göra under.

image4
Efter övningen blev det ostbågar, RISEN och algrens bilar framför filmen "Legally blond"... Ganska mysigt. Men filmen var allt annat än bra. Elsa (min hund) älskar ostbågar förresten... Men det förvånar mig inte... Den där hunden äter de mest knepiga saker (för att vara hund alltså). Apelsinklyftor, potatisskal, morötter, flingor med mjölk och randig kaviar, bara för att nämna något...

Blev stoppad av polisen för första gången idag med... Bara en vanlig säkerhets/rutinkontroll alltså. Fick visa körkort och blåsa i alkoholmätaren. Allt gick bra och jag var förvånansvärt nog inte alls nervös. Alltid trott att jag skulle vara det då den dagen kom.


Imorgon blir det nog modevisning på stan, lite shopping, ett systemetbesök och sedan utgpng på kvällen.

// Livets ord en sekt eller ej? Något som verkligen har tendenser till en sekt är i alla fall församlingen "The River"
(där kan nog Johanna, Sara, Anette, Emmy och Elina hålla med mig.. right?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0