Fotograf och konstnärs drömmar

Sitter i skolan nu och har verkligen INGENTING att göra... Det är egentligen meningen att vi skall redigera våra filmer på den här lektionen, men jag har inget att redigera ännu. Sååååå segt!

Säger grattis till Emsen med.. Nu får hon handla hur mycket alkohol hon vill... Wohow!
Fest på lördag med, skall bli kalas.. Vad önskar hon sig tro?

Sara fyller år imorgon med... Får inte glöma att ringa henne.

Spelade upp "Se mannen" igår igen.. Den här gången gick det galant.. Om man förbiser min ena vers som uteblev av misstag. Men vad gör det, vad gör det?

Var förresten underbart väder igår.. Satt ute och glassade i solan.. Lyssnade på underbara låtar från O.C på min dator som jag tog med mig ut.

Hittat en lägenhet som verkar rätt bra nu med. Egen ingång och uteplats, parkstaden. Hoppas på att få komma och titta på den. Mycket intresserad. Är den bra och vi får den blir det mycket grillkvällar och förfester på min uteplats i sommar vill jag lova :) Wiiiiiiiiiiiiii...

Måste fota lite i veckan och till helgen.. och i Trysil.. Need some photos!

Johanna snart så kommer jag... :P

Till pappa ikväll med... Inte träffat Anton på väldigt länge nu. Den söta lilla krabaten.

Veckan som startar idag är en vecka full av MÅSTEN... Paketinköp till både Emma, Erik och Ludvig. Inhandling av skidglajor, mössa och skidhandskar. Packning inför Trysil. Underklädesprovning och visning. Våryra i kyrkan. Party hemma hos EmmaBy. Tvätta kläder och städa. Och mycket mycket mer...

// Jag känner mig intsäng i mig själv. Har en massa kreativitet som vill komm ut.Har inte alltid möjlighet och de verktyg som krävs bara.Jag vill skapa. Jag vill visa världen vad jag kan!
image6






















Copywrite: Martha Gustafson

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

hej min underbara!:)
Låter som du med haft en fin helg!:)
jag tror inte att jag kommer komma hem innan du drar på søndag:(:(:(:( har du kollat så du kan komma veckan efter påsk?????du måste komma!:)pussssssssssssssss till min bæsta!

2007-03-26 @ 13:01:20
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: lillstrumpan

ja nej jag tror att d blir så att jag inte kommer føren måndag me jag e inte riktigt sæker æn. Ah jag hade velat se dig i underwear jue:D Wiiiii, va kul ku kul att di kommer1:) ja men d kan du kolla upp samma vecka!:) kom på fredag, går så du kan va framme vid 7:) jag hør av mig innan helgen!pusssssss

2007-03-27 @ 10:14:23
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0