At work

Sitter på jobbet... De andra drog och rökte (eller ja de 2 som röker)
Tycker jag förtjänar lite internet-ledigt.. jag som aldrig tar rökpaus... right!?!
Sen så har jag inte hunnit på internet hemma i lägenheten än... Får ta tillfället i akt.

Min första vecka som "själständig" förådsansvarig... (det är vad min titel är här på Ericsson). Går ganska bra. Inte gjort några hemska missar.. I alla fall inte vad jag vet.

Midsommar blev en spontan stockholmsvisit... Nice! För vem gillar inte spontana saker?
Lite midsommardans runt stång, åt spunnet socker (smakade godare när man var liten, av någon annledning), försökte vinna en gigantisk nalle björn utan framgång, åt god mat med kriss familj, umgicks med hans vänner på kvällen, lite poker, lite tjöt, lite film.. Rätt så trivsamt och lugnt... Skänt med sånna helger ibland med :)

Hur var då cykelracet? Svar: KUL!!!!
Jag var catwoman till en början, men målade sedan dit en nos och blev bara katt...
Hade följe av 3 härliga tigrar... De bästa tigrarna i världen skulle man kunna säga.
image22

image23
// Jobbet kallar igen... Och ja lägenheten är underbar... Lite ensamt ibland dock... Fest på torsdag.. Vill du komma så ring först!!! :)

Kommentarer
Postat av: Neddo

Blir skojsigt på torsdag, kul att se eran lägenhet oxå :) :)
puss

2007-06-26 @ 22:33:49
Postat av: Ulrika

Hej Marthy!=)
Jättetråkigt att jag inte kunde vara med er igår..jag var ute och härjade i Göteborg! Sitter på jobbet nu och tar igen mig lite;)
Hopaps vi ses snart!
Pussar

2007-06-29 @ 09:51:12
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0