Helgen i stora drag

Fredag: Bakis från torsdagen (Rådhuset), sluta jobba 16.30, stack hem till lägenheten, drog till söderkulla och följde med familjen på Thai Silk.. Mysigt, mysigt... Och gott fram för allt.

Lördag: Försökte gå upp i tid, städa och plocka iordning lite gran, hem en sväng, pappa på besök i lägenheten, rusa till systemet innan det stängde, söderkulla igen, tog med mig anna och moa till lägenheten, gjorde mig iordning, stack till ica kvatum och köpte ostar och gott med sara, nettan och emmy, förfest hos malin (och masarin), Vimmel hela kvällen (träffa tobbelobbe), McDonalds, sova

Söndag: Inte så mycket bakis, mest trött, linda på besök, såg film och käka chips, till söderkulla, åt fiskbullar, lägenheten igen för att städa och göra mig iordning för pokerkväll med kriss kompisar, vann hela pokerturneringen (80kr till mig), sova.

Måndag: Ja då sitter man här igen då... Jobbar kväll. Slutar om 2 tim ganska så exakt. Längtar redan efter helgen och festen på Regementsgatan.. Skall bli kuligt. Krilles vänner banga dock.. Men den festen med de gossarna tar vi längre fram. Nu får det komma andra gossar istället... Men vad gör det! Finns så många dagar man kan festa på så det räcker och blir över.

// Skall nog ta en kopp kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0