Julmusik och nedstämdhet

Sitter och bränner julskivor till mamma... blir lite carola och andra gamla goingar. Hoppas det blir bra!


Är rätt nedstämd idag... Eller i alla fall just nu. De senaste dagarna har jag tänkt mer på Saras död än innan. Det har kännts mer verkligt nu än innan. Och mer verkligt betyder mer påtaglig smärta. På fredag är det begravning. Kommer bli jobbigt. Jobbigt, jobbigt, jobbigt....


Mamma har klippt våran hund Elsa som ett lejon säger hon. Men det stämmer inte. För det ser mer ut som om hunden har på sig en tjock tröja... Väldigt fult. Beror väl på hur man ser det. Men folk som ser henne undrar nog vad vi har tänkt. Och om vi är klocka i huvudet!


Måste lägga mig snart. Har varit så trött det senaste. Kan bero på att jag jobbade natt förra veckan. Min kropp har varit helt omställd hela helgen. Skit jobbigt!


// I natt ska markens herdar le

Kommentarer
Postat av: jii

underbara! hur har du haft d i helgen?? höras i mån!!Pussar och kärlek!

2007-12-03 @ 21:36:34
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: johanna

ja ja ja!!världen runt med marthy with the party och galna johannapanna:D:D:D

2007-12-04 @ 10:03:49
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0