Photoshop-master och Flash-lärling

Igår introduserades jag in i Flash's oändliga värld....
Det var kul och jag har redan gjort 2 animeringar och början på två små kortfilmer (tecknat, ganska fult).
För smakprov på mina hittills begränsade kunskaper så gå in på www.hjalmared.se/infoweb/martha och klicka er vidare till Blogg.

Men photoshop kan jag...

Fotoutställningen börjar arta sig... men behöver ändå mycket mer kort och illustrationer. Filmen kommer jag fortfarande ingen vart med. MEN JAG SKA FILME!!! SKA!!! SKA!!! SKA!!!

Dags för en första lektion i Illustrator nu då... Verkar också som ett spännande program. Jag återkommer med vidare detaljer.
image10
// Elfsborg ska vinna i år igen... That's a fact!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Nej det gör dem inte, mohaha! :D

2007-04-22 @ 18:10:09
Postat av: Martha

Jo det ska dom... MOHAHAHAHAH!

2007-04-23 @ 11:26:06
Postat av: lillstrumpan

ælskling!:) kommer hem till helgen!:) hade du kul i lund? puss puss

2007-04-23 @ 13:29:26
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0