AIK Match och Tristess

Kristoffer och Jocke sitter här och kollar Malmö - AIK matchen.
Solen skiner ute och det är varmt i luften. Känns nästan som lite sommar.
Fotboll är tråkigt, i alla fall när det är lag man inte hejjar på som spelar. Elfsborgs matcher är de enda som är värda att kolla på. Kristoffer och Jocke är alltså väldigt trååååkiga.

Nu har jag snart både Blood Diamond och The Guardian. Mr.Beans semester har jag redan fixat, skall se den ikväll. Alla säger att den är dålig. Men jag måste ju skapa mig en egen åsikt.

"Fötterna demonstrerar,
fötterna har fått nog. Fötterna vill ha frihet, här i sin egen skog..." Fruktansvärt ful reklam, men den har ändå fått mig att le några gånger.

Do you need a RISEN for living??? Risen är gott... Mycket gott. Vad tycker ni om min RISEN reklam slogan då? :)

// 11 Maj har jag min så omtalade fotoutställning på kyrktorget... Kom och kolla om ni har tid.
image13
Som ni märker så har jag mycket tråkigt. Min Photo Booth på Macen får liva upp stämningen.

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

hej darling!:) nu e jag back in buissness i oslo igen!:P va ska du hitta på idag?
jag har köpt en laptop nu!:) så nu kmr jag kunna msna mer:) fan jag ville med ha en macbook, men ikke råd:P vill träffa dig snart igen!
föresten, cykelracet!!! du ska väll va med??? ida ska oxå va med! typ arabiska "magdansare" kke vi kan va? d snacka la du å jag om??? puss baby!

2007-04-30 @ 09:06:05
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: robin

har du en vit?

2007-05-02 @ 12:05:06
URL: http://obins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0